Przejdź do druki i wnioski do pobrania
Przejdź do treści Przejdź do stopki
Zdjęcie lotnicze Gorlic z napisem Raport o stanie miasta.

Raport o stanie miasta za 2023 rok

Treść

Na podstawie art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, z późn. zm.) Przewodniczący Rady Miasta Gorlice zawiadamia, że na najbliższej sesji Rady Miasta Gorlice, zaplanowanej na dzień 25 kwietnia br. odbędzie się debata publiczna nad raportem o stanie Miasta Gorlice za 2023 r.

W debacie tej, oprócz Radnych Rady Miasta Gorlice mogą również wziąć udział zgłoszeni Mieszkańcy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób.

Zgłoszenia można złożyć najpóźniej do dnia 24 kwietnia 2024 r. Zgłoszenia należy kierować do Przewodniczącego Rady Miasta za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Gorlicach (siedziba: Rynek 2, 38-300 Gorlice, pok. nr 2A - parter) w godzinach pracy Urzędu.

Przedmiotowy raport dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Burmistrz -> Raport o stanie miasta -> 2023”.